13 december 2011

Lucia

Lucia fika! 

Okej då, lärarna är inte alltid snåla. Imorse när vi kom till skolan fick vi fika. Efter "lucia fikat" gick vi direkt till aulan för att se på skolans lucia. Snacka om soft förmiddag! Jag tog några kort i aluan, men tog bort dom direkt. Fy fasen va svårt det är att ta foton precis som man vill ha dom. Aja, man kan ju inte lyckas jämt! Nu tickar klockan mot läggdags, men inte riktigt än. Jag har ont i halsen, igen, så jag måste ta en kopp te innan jag lägger mig. Nu är även svenska provet avklarat, jag är inte nöjd, men det är i alla fall gött att ha det gjort. Nej, nu ska jag gå in till köket och sätta på vattenkokaren. Godnatt!

3 kommentarer:

  1. vad har du för kamera? :)

    SvaraRadera
  2. Kan du lägga ut de andra bilder på fb eller här eller skicka dem jag tog om du har kvar dom kram :)

    SvaraRadera