27 december 2011

hiss vs diss


Hej alla läsare! Jag hade tänkt börja med hiss/diss, låter det bra? Bra, för jag hade tänkt börja med det redan idag. Dagens diss: Jag riktigt sugen på att gå ut i skogen och springa. Efter tre dagars julfirande med mat, godis osv. känner man sig rätt äcklig. Så det skulle som sagt va riktigt härligt att gå ut och springa nu, men det blåser som storm ute. Går man ut nu blåser man väl bort. Jaha, så då blir det inget med det då. Suck. Då fortsätter vi med dagen hiss istället: Dagen hiss är att på torsdag drar vi ner till stan för lite shopping i mellandags rean! Jag ska till exempel försköka hitta en nyårsklänning och några snygga örhängen. Jag brukar inte använda klänning, men på nyår är det ett måste. Eller? Jag tycker i alla fall att det ska bli jättekul att springa runt i olika affärer och prova skitsnygga klänningar! Hihi. Tur att min syster och kusin följer med som smakråd, annars kommer jag få beslutsångest och så skiter jag i att köpa en klänning. Så får det inte bli, så det är tur att de följer med! Nu ska jag och Erica se på Sherlock Holmes. Se ya! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar