27 december 2011


Hejsan!

Hur är det? Själv så är jag jäkligt slö. Jag va skit pigg imorse och va sugen på att gå ut och springa. Men eftersom det inte blev något så slöade jag till mig och har därför inte gjort speciellt mycket idag. Jo, jag har tagit lite bilder, vilket va ett tag sen. Jag har också nördat the O.C idag igen. Hehe. Jag har börjat att se på andra säsongen nu och den har jag inte sett än, så nu är det riktigt spännande! Jag blir som fast framför datorn och jag ser avsnitt efter avsnitt, inget kan stoppa mig, typ. Inte okej egentligen, men ändå rätt skönt. Måste ju vila mig inför lördagen. Då är det nyår och jag ska va vaken länge. Har inte riktigt bestämd mig vad jag ska göra på nyår, men något blir det alltid. Jag vill välkomna året med mina vänner, så det får nog bli så. Känner på mig att det kommer bli grymt, hur det än blir! Pappa köpte jordgubbar förut, så efterrätten idag blev glass och jordgubbar. Åh, sommar-feeling! Jag saknar faktiskt sommaren nu. Det verkar ju inte bli någon snö, så då kan vi väl lika gärna hoppa över vinter, eller? Bra, perfekt. Ge mej sommar nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar