9 november 2011

leker med kameran



Blinkande boll!

Tjo. Jag sitter hemma och "leker" lite med kameran. Jag provar olika inställningar osv. Det låter kanske fett tråkigt, men det är det inte. Nu ska jag passa på att redigera lite bilder som jag har tagit förut. Liten hobby jag har, att redigera bilder. Hihi. Har föresten slingat mig...igen. Jag slingade bara lite förra gången, så att jag inte skulle gå direkt från jätteblont till brunt. Nu har jag slingat mer och jag är jätenöjd. Nu är hårfärgen precis som jag vill ha den. Jag lägger in en bild senare sen. Vi hörs då! ♥

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Har nu startat en tävling i min blogg. Delta gärna i den och håll tummarna på att du vinner! Direktlänk till tävlingen : http://julligullan.blogg.se/2011/november/tavling.html

    SvaraRadera