8 november 2011

kalas


Kalaset för kusin i söndags. Mina kära kusiner är alltid oseriösa på bilder, hihi. ♥

Jag gillar inte hösten, för det är så kallt och grått. Men två saker gillar jag med hösten. 1: Det är väldigt fint att fota löv och frost på hösten 2: Att så många i släkten fyller år på hösten. För när någon fyller år så samlas hela släkten och det är verkligen supermysigt. Jag älskar att umgås med släkten, för det blir inte så ofta per år. Det blir liksom när någon fyller år, jul och nyår ibland. Så det är kul att många fyller år nu på hösten, så att vi kan passa på att ses. Perfekt! Nu ska jag belöna mig själv efter att ha pluggat på prov hur länge som helst (!!!!!) med att se på film. Haha, förvånade va? Jag som aldrig ser på film.. hihi, vi hörs imorgon kära ni! ♥

1 kommentar:

  1. Vinnaren av veckans blogg är utsedd! Kolla om det var du som vann!

    SvaraRadera