5 oktober 2011

skolaaaaaaaaaaan



HAHA, tre riktigt söta bilder från idag!

Jaha, mera skolbilder. Det blir nästan bara att man tar kort i skolan nu för tiden. Jag har nästan aldrig tid eller ork att gå ut och fota under veckodagarna, så då får min bästa vän följa med mig till skolan istället. Men det finns ju inte mycket att ta kort på i en skola heller, för det är typ aldrig någon som vill va med på bild. Lite tråkigt, men jag förstår dom absolut! Det är kul att sitta och kolla igenom alla bilder när man kommer hem, man har inte en anning om vem som har tagit korten. Alla vill alltid låna kameran och ta kort, men jag brukar oftast ta bort de bilder som andra har tagit, förutom tex de här två nedersta bilderna, som Ellinor har tagit. Varför? Jo, för att jag vill ha mina egna bilder liksom. Jag vill veta att det är jag som har tagit bilderna! Lite petig sådär, men det är bara att acceptera! Hehe.. 
Jag glömde min mobil hos mamma förut och jag känner mig sååååååå tom utan den.. buhu. Aja, jag hämtar den imorgon bitti! För er som försöker nå mig eller så, ring hem istället, för på mobilen lär jag inte svara! Nu ska jag och syster käka något gott, FF för fasen!!!! Puss ♥

1 kommentar: