19 oktober 2011

sötfisen

Min söta lillasyster! ♥

Har nu precis kommit hem från mammi. Kände för att ta en paus i det ständiga pluggandet och busa lite med syster, så då gjorde jag det. Nu är det dags att börja plugga igen. Svenska prov imorgon! Aja, det är inte så svårt. Satsdelarna bara. Åhh, vad tråkigt. Svenska suger. Iallafall när man inte får skriva berättelser. Det är det enda roliga med svenska, annars känns det bara ovärt att ha svenska överhuvudtaget. Amen gud va negativ. Till något roligare, jag och mamma kanske dra till ullared på fredag! Det är inte bestämt än, men det vore verkligen jättekul att få göra något själv med mamma. Det händer inte ofta, tyvärr! 
Oj, vad klockan går. Nu måste jag försöka att lära mig alla jädrans satsdelar. Predikat, subjekt, dativobjekt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar