17 oktober 2011

min söta klocka


Min söta klocka som jag köpte på västkusten! ♥

Pluggar, äter, sover, skolan, äter, sover, pluggar... Är det det enda livet går ut på? Det känns nästa som det. Det är det enda man gör hela tiden. Man har typ ingen fritid alls när man går i åttan! Aja, sluta klaga nu Ellen. Hihi. Just nu sitter jag och...gissa vad? PLUGGAR, såklart. Hemkunskaps prov imorgon och jag är såååå taggad, fast nä... Jag skulle jätte gärna va sådär som endel är, typ lär sig allt på några minuter. Fan va gött det skulle va! Aja, när det inte så, så jag får vara glad för annat som jag kan istället. Nu ska jag läsa igenom alla 24 sidorna (!!!!!!!!) en sista gång, sen ska jag käka något och hoppa i sängen. Åhh, min nya säng är såå skön! Vi hörs imorgon! puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar