14 oktober 2011

räksmörgås


Det här kallar jag fredagsmys!

Inget fel med en räksmörgås så här på fredagskvällen! Jag fattar inte hur en del inte kan tycka om räkor, okej visst, det luktar blää.. men det är ju jättegott! Från det ena till det andra (eftersom jag inte är så bra på att skriva om ett ämne) Vi va och handlade allt till Allis kalas förut, så jag missade en halvtimme av idol, och jag är sån att jag hatar att börja se mitt i ett program, så jag ska nu sätta mig och kolla igenom alla uppträdanden på tv4play.se! 
Morgon dagen kommer bli stressig. Det är mycket som ska göras innan gästerna kommer, så det blir en tidig kväll! Vad nu tidig kväll är för något!? Alltid när jag har bestämt mig för att lägga mig tidigt, så lyckas jag inte värst bra! Hihi. Nej, nu måste jag sätta igång att se på alla duktiga idoler. Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar