13 oktober 2011

höst



Bilderna är tagna på samma ställe, olika dagar!

Jag börjar tappa lusten på att blogga. Hjälp, det får ju bara inte hända! Men det finns inte så mycket att skriva om. Jag får nästan tvinga mig till att få ihop ett inlägg per dag och det jag skriver är inte ens intressant. Aja, igår höll jag på med bilder hela kvällen. Jag ska nämligen göra en fotobok som jag ska beställa från fulj. Det va därför jag inte han blogga igår. Även om jag hade hunnit att blogga, så hade jag ändå inte kommit på något vettigt att skriva, det är jag rätt säker på. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa "live to win" Imorgon är det äntligen fredag! Åhh vad skönt det ska bli med helg! Btw, Allis fyller 3 på söndag, men storkalas blir på lördag! Det betyder mycket fika och andra goda grejer. Så efter den här veckan ska jag ha sötsakerfritt. Jag ska alltså inte äta tex bullar, godis osv. Det ska bli riktigt gött faktiskt! Nej, nu väntar sängen. Vi hörs och ses och ja.. ni fattar! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar