26 april 2011

"vilar-dag"

Som rubriken säger, idag blir det en vilar-dag.
Jag ska bara ta det lugnt, se på fim osv.. Det är ju det lov är till för. Det tycker ialla fall jag.
Just nu går torrenten i högsta spinn. Håller nämligen på att ladda ner One Tree Hill. Jag blev lite smått beroende av den serien efter att ha sett 5 avsnitt på rad i Lördags. Hehe!
Men den tar ganska lång tod att ladda ner, så jag får hoppas på att den blir klar tills ikväll. Det blir perfekt att sätta sig framför One Tree Hill efter ett handbolls pass och en härlig dusch. Det ser jag fram emot.
Nu ska ta fram foto-boken och ta lite prov bilder. Det blir dock inomhus eftersom det är molnligt ute och kommer troligtvis att vara det hela dagen. Suck. 
Men vi hörs antagligen senare, ha de gött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar