25 april 2011

Skogsmullarna



Idag tillbringade jag och min familj hela förmiddagen i skogen. Jag brukar inte gilla skogen. Jag tycker det killar överallt på hela kroppen och det är lerigt osv... blä. Men idag va det ett undantag. Jag kunde faktiskt slappna av och höra fåglarna kvittra. Vi pallade oss ändå upp till "utsikten" som stället heter. Allis va jätteduktig och gick för den mesta dels av vägen upp. Cool brud det. Brås på sin syster. Hehe!
Vi åt frukost och sedan njöt vi av solens varma strålar.
Sen åkte vi direkt till Margoth och åt lunch. Sen när vi kom hem sova jag ungefär en timme.
Efter tuppluren va jag utvilad och gjorde mig i ordning för att gå på bio med kusin Sandra. water for elephants. Förutom djurplågeriet som dök upp ibland så va fimen riktigt bra! 

Nu ska jag sova. Tar en rejäl sovmorgon imorgon hade jag tänkt mig. Härligt!
Godnatt ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar