26 mars 2012

dag 1



Nu är det så här att jag har prao denna vecka och har valt att praktisera på Broby Grafiska, estetiska programmet- inriktning media. Jag kommer alltså under denna vecka hålla till i fotostudion och kollar in vad eleverna gör, men får även vara med att ta kort, lära mig mer om min egen kamera, hoppa in som modell och kanske även få se när eleverna jobbar med bilderna på datorn. Idag va det första dagen och temat va "svartvitt." Eleverna fick lära sig att handskas med gamla kameror, alltså verkligen gamla. Jag fick prova, det va lite knepigt, men man lärde sig tillslut. Jag är glad att kamerorna är lite mer välutvecklade nu. Jag slutade halv 12, så jag och mamma drog ner till intersport och hittade både träningsskor och vårjacka. Åh, gött att slippa gå runt att tänka på att jag inte har någon vårjacka! Pust, det va skönt att få det gjort. Nu ska jag mysa ner mig i sängen och dra på en film. Är lite illamående och hoppas på att det inte är maginfluensan som vill komma och säga hej. Har ingen vidare lust med det, aja hoppas det går över tills imorgon. Jag vill ju iväg och lära mig mera, mera, mera!! Hihi, hoppas ni har haft en bra måndag kära läsare! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar