11 december 2011

luciatåget 2011


Sunnes vackra Lucia 2011 med sina tärnor.

Åhh, det var underbart att stå ute på torget med massa härligt folk och lyssna på när luciatåget sjöng ljusånger förut. Det blir verkligen en otrolig julstämning och glädjen sprider sig i hela kroppen. Jag längtar så otroligt mycket till julafton nu, jag kan knappt vänta. Alla julmat, släkten, tända ljus, svag julmusik i bakgrunden och en ståtlig gran med paket under. Det kommer bli roligt mysigt! Jag vill också passa på att säga att julkalendern i år är riktigt bra! Haha, jag har verkligen mitt barnsinne kvar. Men det är i alla fall så jag tycker, så jag följer det och kommer göra det ända fram till 24:e december. Nu borde jag egentligen läsa på ett svenska prov som jag ska ha på tisdag, men jag orkar inte nu, så jag slänger på en film istället. Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar