18 maj 2013

möte med fotoklubben







Hemma i Sunne igen efter en mysig helg i Köla. Möte med fotoklubben igår kväll, trevligt som bara den! Kvällen bestod av det årliga mötet, god mat, fotovisningar, resultat av tävlingen för april månad, följt av en saftig prisutdelning. Och nu är det så här att jag är lite små fjantig och tjurar lite över min placering, vilket bara egentligen är helt jävla patetiskt. Men jag vill lätta mitt hjärta lite om det här på min kära blogg... Det va nämligen så här, att jag och en till låg på delad 2:a plats poängmässigt, och tydligen så kan man inte dela på placeringen,  utan man måste utse en 2:a och en 3:e plats, punkt slut. Så dom tittade på det senaste resultatet, där det självklart inte gick så bra för mig, eller jo, det gjorde det, haha, men det gick bättre för henne. Aja iaf, så utsåg dom henne till 2:a, bara för att det gick bättre för henne en gång, fast poängen fortfarande va lika... Lite tråkigt, när man tävlar och sliter ett helt år och sen "faller på mållinjen" eller vad man ska säga. Men men, 3:a är inte så dåligt de heller, med tanken på att det va närmare 30 personer som va med och tävlade, det va mitt första år i klubben och det innebär ju att det är första året jag är med och tävlar också! Så det är bara att satsa allt nästa år och vem vet, kanske det går bättre då. Det är iaf vad jag hoppas på! :)

Godnatt på er! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar