4 maj 2013

Mârten





Gaah, vad jag är glad att jag köpte det här "Cry Baby" linnet på mârten igår! Gick fram och tillbaka mellan olika stånd och tittade, jämförde olika typer på olika ställen, färger, priser osv. Va nära på att skita i alltihop och bara gå hem efter ett tag. Men tillslut tänkte jag: "Fan Ellen, du kommer att ångra dig om du inte köper ett!" Så jag gick dit jag hade sett det som jag kände mest för, slängde fram pengar och sa: "Jag köper det!" Är sjukt nöjd och jag känner på mig att jag i stort sett kommer att bo i det under sommaren! Sen köpte jag även strumpor, vilket är standard för min del. 15st för 100 spänn, inget att ens fundera på liksom, bara att köpa! Och lite kolor och nougat såklart! Det va min mârten det. Det är inget speciellt det här med Mârten för mig längre, jag är bara ute efter godiset, som man inte kan köpa någon annanstans annars och träffa lite härliga människor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar