5 april 2013

new in

Gårdagens fynd i stan.













Jag tänkt först göra några collage, men sen ångrade jag mig och tänkte: " fan jag gör ju bara collage nu för tiden". Så det fick bli så här. Tycker att det är lättare att bara slänga ihop ett collage och ha alla bilder samlade, så att man slipper scrolla och hålla på. Aja, jag är i vilket fall som helst riktigt nöjd med mina köp igår. Lite nya sommar kläder, vårjacka, stövlar osv. Det va behövligt! Jag hittade till om med en klänning som jag tyckte va snygg. Jag är inte en "klännings-tjej" egentligen, men den här va jag bara tvungen att ha. Blev lite kär där inne på h&m. Kunde inte lämna den där, så den fick bli med hem. Och det är jag glad för, känner på mig att jag kommer använda den mycket i sommar!

Blev lite slarviga bilder nu, hinner inte lägga ner mig. Ska nämligen dra till Sandra nu, hon väntar på mig...Som vanligt.

~Se ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar