9 februari 2013

eyes



Hallå där bakom skärmen! Själv känner jag att jag har suttit bakom min skärm lite för länge nu. Huvudvärken har börjat att krypa sig på mig. Och nu undrar ni säkert varför jag inte gå i från datorn då, om nu huvudvärken börjar komma... Visst har jag rätt!? Men det är nämligen så här, att jag håller på att göra i ordning bilderna som jag tog när jag var på ett fotojobb den här veckan, så att kunderna kan få sina bilder så fort som möjligt. (Mer om fotojobbet nästa vecka) När jag satt och kolla igenom bilderna hittade jag även  bilderna ovan, som Sandra tog  på mig förra veckan. Tänkte det kunde va lite kul att visa dom för er. Det va lite kul att prova någon nytt, lite annorlunda sådär. Det ser lite fail ut på de första bilderna, man ser ju inte det som va mening att man skulle se, men aja, de andra bilderna är helt okej ändå!

Nej, nu ska jag röva mig från datorn och göra lite mat. (Värma den i mikron). 
~Ensam hemma idag, wihoo ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar