19 januari 2013

läxor på hög


Har lite att göra...

Om ni undrar varför jag inte bloggat alls den här veckan så ska jag förklara den nu. Det är nämligen så här att efter som jag åker till Spanien om 3 dagar(!!!!) så har jag en hel del skolarbete att göra för att inte hamna efter när jag kommer hem. Jag vill liksom ha klar det nu, så att jag kan åka på semester och njuta istället för att tänka på att när jag kommer tillbaka till Sverige och skolan så är jag 4839 sidor efter i matteboken eller att jag har missat en hel genomgång om 1:a Världskriget osv... Så det här kände som det rätta att göra, trots att jag hatar att jobba hemma, det är liksom inte så det ska va. Man går i skolan för att jobba där och inte hemma. Typ som när lärarna säger: Ni som inte har hunnit klart får jobba hemma! Liksom va fan? Det är ju meningen att man ska hinna klart i skolan, annars är det ju läraren som gör fel.  Åh, blir så trött. Aja, nu är det ju ett undantag och jag ska jobba som fan för att hinna klart med allt innan jag åker! Måste börja packa idag också, inte hunnit gjort det än... 

Nej, nu ska jag dra på bra musik och plugga vidare! Hör av mig när jag är på bättre humör och klar med alla läxor osv. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar