15 december 2012

julbord med fotoklubben

JULBORD!

Som ni vet så är jag inte med i någon fotoklubb här i Sunne, utan jag är med i Körlas fotoklubb och igår åkte jag dit för att för första gången träffa de andra klubbmedlemmarna, äta julbord och få reda på hur det gick på "november-tävlingen". Julbordet va jättegott, alla var super trevliga och det gick helt okej på tävlingen! I svartvitt, motto: Familjelycka,  kom jag på 3:e plats av 10st. I färg, motto fritt, hamnade jag även där på 3:e plats, men där va det 19st som tävlade. Så jag är faktiskt nöjd :) Jag fick mycket beröm av många duktiga fotografer och det värmde i hjärtat!

btw.. Nej, jag slickar inte på den där järngrejen på förra inlägget (gästbloggis) jag vet att det ser ut som det, men det gjorde jag inte! Då hade jag fastnat... Tack förresten Sandra, du är bäst!

3 kommentarer:

  1. vad för familje foto skickade du in? :))
    grattis btw! :d

    SvaraRadera
    Svar
    1. en bild på Allis och Erika när dom pussas :)

      tack! ♥

      Radera
    2. aw, lägga upp på bloggen? ^^

      Radera