2 november 2012

nytt



Idag har jag varit på en tripp till stan med min kära familj. Fick tag i lite saker, bland annat 2 halsdukar. Jag håller på att göra en egen halsduk som kommer bli röd, så jag kommer ha en vit och en grå och en röd nu till vintern! Det är perfekt att ha 3 färger att välja mellan, då det är lättare att matcha med kläder! För övrig så längtar jag inte till vintern. När jag tänker på snön och kylan som redan har börjat komma smygande längtar jag bara utomlands. Men julafton är ett undantag! De miljoner ljus som lyser överallt, Kalle Anka, pepparkaksbakning, dans kring granen, jultomten och gemenskapen! Åh, det får mig faktiskt att längta till att det ska bli december. Men kylan och snön.. blää! Varför kan det inte va snö bara på julafton, och att det sen smälter bort? Det skulle va perfekt! 
Det är i alla fall min åsikt, pusshej! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar