16 september 2012

desperat





Åh, happyface! Igår fick jag låna Sandras kamera och fota lite. Det va helt fucking underbart! Haha, jag överdriver inte! Jag va helt desperat och det är tur att jag har så gullig kusin som vågar låna ut sin kamera till mig! Men nu saknar jag min kamera mer än någonsin. Jag vill få ett sms från expert där det står att min bebis är tillbaka, fixad och klar! Men det kommer nog ta ett tag tyvärr.. åh...
Men Ellen skärp dig! Tänk positivt istället, du får tillbaka en kamera som fungerar kanon, kanske till och med bättre än förut och du hade inte direkt kunnat fixa det här själv.. Det har du rätt i, tack Ellen!
Eh... och vad va det där!? Dags att sova kanske... aa, jag tror det!

-Puss & hej, leverpastej... uh, leverpastej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar