27 september 2012

Dags för en canon kanske?

Förlåt kära bloggen! Jag har inte haft tid att uppdatera dig, jag har nämligen haft två stora prov de senaste veckorna. Jag vet att du är besviken på mig och antagligen är alla läsare också det. Ska försöka bättra mig nu när jag får låna en kamera i 2 veckor. Ja, det är sant! Min underbara morfar har fixat så att jag ska få låna en canon av ett företag i Arvika. Wihoo, happy girl!!! Jag vet att jag har sagt att jag aldrig ska äga en canon, men jag har faktiskt ändrat mig och nu funderar jag på att köpa en canon av en polare som inte vill ha sin längre. Så det kan ju va bra att testa en canon nu i 2 veckor och se om det är något att ha. Blev det en rörig text nu? Ja, jag håller med er. Men i alla fall..Nu ska jag avsluta detta inlägg med en låt. Höj volymen och njut av hans underbara röst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar