20 augusti 2012

Tagit tag i saken

Namnsdags present från kusinen!

Jag har ju som ni vet ont i kroppen och har äntligen tagit tag i saken Jag har börjat gå till Mats på Sport Medic och idag körde han laserbehandling på både rygg, höfter och vaden! Ska tillbaka på torsdag för mer behandling och nästa vecka ska vi tillsammans hitta ett bra träningsprogram för mig och min kropp. Hoppas på att efter detta kunna springa/gå fort utan kramper i vaderna eller inte få ont i ryggen och höfterna så fort jag gör något! Hoppas & tror på bra resultat! Vet inte ifall ni bryr er eller så, men där här är verkligen en "big deal" för mig.
Så, bra, nu vet ni det! Nu ska jag och Sandra ut och fota sagolika sunne. Haha, eller..? Pusshej. ♥

2 kommentarer:

  1. harru namnsdag???? på min almenacka står inte namnsdagar, så jag har faktiskt en ursäkt, men grattis, grattis! ;)
    ja krya på dig snabbt nu kompis fjompis!

    SvaraRadera
  2. hade namnsdag 18:e, knäppis ;)
    ja, hoppas det!

    SvaraRadera