5 augusti 2012

back in black


Hej igen, det va längesen! Jag har ju som sagt varit på Västkusten i en vecka nu och kom hem sent på fredag kväll. Då va vi jätte trötta efter den långa bilresan och hoppade i sängen direkt. Klockan 9 på lördagsmorgonen gick bilen mot torsby. Svennis cup stod på schemat och jag lyckades dra med mig stackars Sandra. Det va inte så mycket att se, enligt oss, så vi drog till kinan och åt mat istället.  Sen åkte vi tillbaka till Sunne, där bytte vi bara om till lite varmare kläder och drog sen vidare till Arvika Hamnfest. Brolle, Uggla och E-type rockade scenen och det var en grym upplevelse. Jag hade lyckligtvis det långa objektivet på och lyckades få en hel del bra bilder. I morse tog jag mig en lång sovmorgon, det va behövligt efter att ha lagt sig sent och gått upp tidigt i 6 dagar nu. Nu ska jag ta tag i rensning av bilder. Jag tog exakt 1100 bilder nere på kusten, plus alla 293 bilder jag tog i går. Snacka om att jag har något att göra, hehe. Hoppas ni har haft det bra medans jag hra varit borta, och att ni inte bestämt er för att sluta att läsa min blogg p.g.a att jag inte har bloggat på ett tag. Jag ska ta tag i bloggningen nu och se till att behålla mina underbara läsare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar