27 juli 2012

Youngblood i Sunne


Fräscha killar!!!


Nu har en trött men glad Ellen precis kommit hem från kolsnäs och fryksdalsdansen. Idag va det snyggingarna i Youngblood som rockade scenen. Och min gamla musik lärare Ina Forsberg var förband!!! Hur cool är inte det!?!? Hihi. Efter att ha stått och dreglat vid scenen i ungefär en timme drog vi vidare till dansbanan och blev uppbjudna av några killar från bohuslän. Varken vi eller dom kunde dansa, så det slutade med att vi gick skrattande därifrån och lät de som kunde dansa dansa, utan att ett gäng ungdomar trampade dom på fötterna. Haha. Sen blev det mer dans i grottan, prata med randoms och träffa några gamla godingar som jag inte har sett på ett tag! När klockan va strax efter 1 tyckte vi att det började bli dags att dra hemåt. Det va inte så många i våran ålder där, jag hade börjat att få ont i min klena rygg och Sandra och Sanna ska upp tidigt imorgon. (Eller idag!?) Vi började iaf att gå mot statoil, där våran skjuts väntade och när vi kommer ovanför campingen mötte vi youngdblood-killarna! Vi hälsade glatt och exalterat och glömmer självklart att fråga om vi kunde ta kort med dom! Åh, det är lätt att va eftersmart. Aja, bara att dom hälsade på oss gjorde min dag! Nu ska jag krypa ner i sängen och få mig några timmars sömn. Godnatt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar