4 maj 2012

Mys


När vi hade dragit några spår genom den regntäckta mârten, va vi lagomt blöta och nöjda med våra köp.Vi drog till Moas place och bestämde oss för att slänga på filmen "The Game Plan" Den va riktig bra måste jag säga! Sen blev det sällskapsspel och kaffedrickande till långt in på kvällen. Trevligt, trevligt. Nu har jag precis kommit hem till lägenheten och skypar med min kära syster i Torsby. Saknar henne så det gör ont. Tur att det finns skype säger jag bara! Efter att ha gått en hel dag idag så är jag är ganska trött och ser fram emot att lägga mig i sängen och somna till det smattrande ljudet mot fönstret snart. ♥

4 kommentarer:

  1. åh fin dubbelhaka jag fick på första bilden -.-'
    men aja tack för igår tjejer! <3

    SvaraRadera
  2. åh sötnos. saknar dig med, vi får ha en myshelg snart!!!! <3 puss

    SvaraRadera