26 maj 2012

jag ♥ solen


Halloj, nu va det ett tag sen igen. Vädret den här veckan har varit underbart, så jag hoppas ni förstår varför jag har lagt bloggandet åt sidan. Men nu tar jag nya tag. Idag åkte jag ner till Karlstad för att fira mina kusiner som har fyllt år. Göran, som är kock, gjorde underbart god mat som vi åt och njöt av, samtidigt som vi tog igen lite tid som vi har missa. Jag träffar inte mina kusiner så ofta, tyvärr. Sen när det va dags för efterätt lärde Göran mig hur man skär ananas, alltså, hur man verkligen skär ananas. Det va något jag aldrig gjort förut. Tänk att man alltid lär sig något nytt varje dag, hur fantastiskt är inte det!?!
Nu ska jag och min syster dra några raggarvarv med the boys. Dunka plååååt!!!!

Ha det gött, det ska i alla fall jag ha! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar