17 april 2012

tagga Lilla VM


Min andra familj. ♥

Men är det sant !?! Jag har gått och blivit förkyld igen! Åh. Det är ju Lilla VM till helgen också! Just därför hoppade jag över träningen idag, jag måste vila mig inför helgen. Annars är jag riktigt taggad inför en helg i kristinehamn och göra det jag älskar att göra. Speciellt med mitt underbara lag. Vi är som en stor och härlig familj. Vi tar hand om varandra, stöttar, tröstar och peppar varandra hela tiden, inte bara på plan utan även annars också. Den lagandan som vi har, är det inte många andra lag som fixar att ha. Men det är just den som får oss att kämpa vidare ute på plan när vi är trött och besvikna. Åh, vad jag längtar till helgen, tro jag spricker snart. Nu ska jag dricka te och proppa i mig mediciner av olika slag, allt för att bli frisk nu. Vi hörs snart igen, puss.

4 kommentarer: