22 april 2012

hemma igen



Nu sitter jag äntligen här hemma i Sunne igen, käkar pizza och har världens träningsvärk i hela kroppen. Det finns inte en enda kroppsdel som jag inte har ont i, helt ärligt. Men helgen i Kristinehamn med laget har varit grymt rolig. Vi har gjort det vi älskar att göra, spelat handboll. Min kropp är sjukt ovan att spela 5 matcher på en dag, där av den plågsamma träningsvärken. Men tackvare träningsvärken vet jag att jag verkligen har gjort mitt bästa på plan, trots förkylning och kramper i vaderna. Igår kväll drog vi och badade i badhuset också. Det va underbart att sitta i bubbelpoolen och snacka skit med brudarna. Det va vi värda efter en lång dag i hallen. Nej, måste dra."The Mentalist" har redan börjat!

-Peace 

5 kommentarer:

  1. det var grymt, smärtorna efteråt får man ta! ;)

    SvaraRadera
  2. eller hur, det va värt det :)

    SvaraRadera
  3. det var galet kul, hoppas det blir en 3e gång i kristinhamn!
    skulle uppskattas.
    men fan vilken värk jag har, haltade hela dagen i skolan, för kan inte rekomendera att först spela 5 matcher och springa fram&tillbaks som en galning och sen gå 6 km i converse.
    Mina hälsenor(stav) mår inte jättebra.
    Jaja, men tror nog inte jag kommer på träningen imorgon, gör du?
    Kram

    SvaraRadera
  4. härligt med lite träningsvärk!! haha, nejdå jag har också fett ont överallt! jag kommer! kram på dig sötis (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha
      Kommer inte, kan knappt gå så då ska jag inte springa iallafall.
      Vet inte vad det är men direkt jag stöder mig på höger fot så gör det ont från början av hälsenan och en bit upp på vaden typ en decimeter under knävecket.
      Så ska försöka träna på att gå på båda fötterna, så då kanske jag kan va med på torsdag, men idag kommer jag inte.
      Om du läser det här så kan du ju säga det till Erik&/eller Patrik.

      Radera