6 april 2012

händelserik dag

Idag har jag gjort en hel del faktiskt. Först åkte jag ner till öjerviksgård för att sälja våfflor, alla pengar som vi fick går till klassresan i nian. Sen åkte jag vidare till kusin med familj för att äta mat, stannade även där ett tag. Efter det drog jag,sandra och pappa ner till gymmet och körde lite mage, rygg och insida lår. Det va riktigt jäkla gött. När vi kom hem blev jag sugen på att sola, så jag drog ner till sams och solade ca: 17 min. Härligt! Man får ju inte så jätte mycket färg, men ändå, jag tycker att bara ligga där och bli varm är helt underbart. Efter att jag hade solat gick jag in till mormor och gjorde av med ca 130 kalorier på gåbandet och nu har jag precis käkat varmasmörgåsar och druckit te med pappa. Åh, vad det är skönt att göra något på dagarna. Jag hatar att inte göra någonting, blir så rastlös. Men ops, nu har let´s dance börjat, måste dra. Puss! ♥

härlig låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar