22 mars 2012

so prov..igen



Men är det sant eller sant? JA, vi har so prov.. IGEN! Asså det är ju galet. Det enda vi har är ju so prov, hela tiden och det är så galet mycket ointressant som jag inte har ett dugg lust att lära mig, och tycker inte att jag behöver lära mig det just nu heller. Som tex det vi ska ha prov på imorgon, arbetslivet. Vi är ju för tusan 15 år (!!!) det är länge kvar tills vi ska börja jobba, och när vi väl börjar så har vi redan glömt all den här skiten om fackföreningar osv. Så ointressant i våran ålder, varför fattar inte lärarna det?! Åh. Förlåt för mitt arga skrivande, men måste skriva av mig, som sagt. Tur att det ligger en fet smörgås med mycket gott på bredvid mig, så att jag kan bita lite i den ibland. Annars hade det här varit tufft asså. Haha, jag överdriver kanske en smula, men seriöst... so prov igen? åhh.

Kom och ta mig långt här ifrån, långt här i från...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar