31 mars 2012

ny jacka




Hej! Kände att det va ett tag sedan jag bloggade nu igen. Ajabaja. Aja, tänker inte skriva så mycket om praktiken, bara det att det har varit en grym vecka och att jag är nöjd. Så, nu till min nya jacka. Köpte en röd vårjacka för en gångs skull. Tycker det är så tråkigt att ha svart eller vit hela tiden och nu äntligen hittade jag en röd och fin jacka på intersport. Det känns bra att ladda upp med vårgrejer, då känner man att det är vår på riktigt! Äntligen vår säger jag bara. En del andra orter fick mer snö under gårdagen, men inte i sunne inte. Åh, skönt att vi slapp det den här gången. Men det är kallt och blåser sjukt mycket. En till grej som jag måste göra nu när våren är här, jag måste färga håret mörkare. Ska försöka fjäska lite för Erika, så kanske hon färgar mig någon gång till veckan, perfekt! Idag ska jag träffa kusinvitamin och kanske blir det så att vi följer med min familj på en mässa. Himla mycket mässer det är nu på våren asså. Jag tycker det är ganska härligt att strosa om kring, kolla på grejer och folk. Helst snygga "visat killar" eller liknande. Hehe. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan vidare för att möta upp sandra. Puss & kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar