18 mars 2012

kalas


Hej. Jag vet att jag har bloggat dåligt den senaste tiden, de senaste 8 dagarna har jag ju faktiskt inte bloggat alls. Men jag har helt enkelt inte haft lust att blogga den här veckan. Det kanske va vad jag behövde, en vecka då jag inte bloggat någonting alls. Ja, jag tror faktiskt det, för nu vet jag att jag är i behov av att skriva av mej ibland. Lätta mitt sinne liksom. Och vad är bättre än att skriva av sig här? Just precis, ingenting.
 Nu är det så här, att jag har gått och blivit förkyld. Åh, jag som fyller år imorgon. Bra tajming där. Förra året när jag fyllde år va jag påväg att få körtelfeber och i år är jag förkyld. Vad är det här? Det är ju meningen att födelsedagen ska va en av de bästa dagarna på året. Aja, igår kom släkten på mammas sida och firade mig. Det va trevligt att träffa alla och jag fick många bra och behövliga grejer. Fick lite kamerautrustning, kläder, pengar och lite andra grejer. Fick även ett jättefint armband av bästa vännen. Tack så mycket! Idag blir det kalas igen, fast denna gång med släkten på pappas sida. Det enda bra med att ha skilda föräldrar, man får ha två födelsedagskalas & två julklappsutdelninga . Och hade inte mina föräldrar skilt sig hade jag aldrig träffat Hanna och Amanda och jag hade heller inte haft världens sötaste lillasyster. Så det är helt okej ändå. Nu ska jag gå ner och dricka en stor kopp te och knarka lite medicin. Från och med nu lovar jag att blogga oftare igen, puss på er!

4 kommentarer: