12 februari 2012

Whitney Houston död


Mitt hjärta stannade någon sekund när jag läste i aftonbladet imorse. "Whitney Houston har hittats död på ett hotellrum i beverly hills inatt." Herregud. Och sen när jag läste längre ner..drogmissbruk! Ja men självklart! Varför i hela fridens namn dör alla stora artister i överdos eller liknande? Åh, idioter. Förlåt men herrejävlar det finns ju inget vett i någon nu för tiden, inte ens de som ska vara "allas förebilder" kan hålla sig ifrån droger! Världen är så jävla rubbad asså! Jag själv tyckte det va jäkligt tråkigt att det va Whitneys tur denna gång. Jag avgudade människan. Hennes musik ger mig rysningar i hela kroppen, hennes röst i de höga tonerna, helt otroligt! Det är tur att hon kommer leva kvar i musiken i allafall. 

R.I.P Whitney!

1 kommentar: