18 januari 2012

pluggar inför prov

fail bild, men aja ni fattar...

Hej, nu är jag tillbaka bakom skärmen igen. Okej, självklart har jag varit inne på datorn under de tre senaste dagarna, jag har bara varken haft lust eller något att skriva om här, så därför har jag avstått från att blogga. Oj, det där låt konstig, aja hoppas ni förstår hur jag menar. Under eftermiddagen idag har jag tillägnat en hel del tid åt att klinka på pianot här hemma. Jag håller på och försöker börja lära mig att spela "River flows in you" vilket jag har velat kunna spela sååå länge. Hur går det då? Haha, ja vad ska man säga!? Inge vidare. Det är en riktigt svår låt och det kommer ta ett tag innan jag ens kan spela en minut av låten. Den är nästa 6 minuter lång, vilket är helt sjukt. Jag kommer nog ge upp. Tyvärr. Man måste ha ett jäkla tålamod och viljan måste finnas där, vilket är en riktigt svag sida hos mig. Hm. Hur ska detta gå.. Nu har jag iallafall tagit fram so:n och julskumspåsen. Hade tänkt att plugga inför provet, som btw blev flyttat till fredag istället för torsdag. Pust. Nu kan man andas lite och plugga så att det verkligen sitter. Önska mig lycka till? Haha, kan behövas. Vi hörs imorgon efter träningen, fyspass!!! Åhh, kill me...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar