28 januari 2012

home alone

Belgisk chokladglass.

Tjo alla! Jag sitter nu ensam i vårat radhus och äter belgisk chokladglass samtidigt som jag lyssnar på Ansiktet – Äckligt. Så jävla skön låt! Men jag kan ju inte sitt här i soffan hela dagen. Vad ska man göra? Åh, så dålig på att hitta på något. Det blir bara att man sitter framför datorn/tv:n. Men det är ju inge fel med det egentligen, eller? Nä, rätt skönt att vila ut sig efter en skolvecka tycker jag. Det är det man ska ha helgerna till, att vila sig. Och umgås med vänner såklart. På tal om vänner, Emma följde med mig hem igår. Vi passade på att sjunga sing star när ingen va hemma. Sen kom Allis och då blev det Buzz istället. Jag fick till och med mormor att va med att svara på några sportfrågor. Haha, lite kul faktiskt. Nu ska jag se om vampire diaries har något nytt avsnitt att erbjuda. Vi hörs snart fina ni!

Btw, kom gärna med förslag om vad jag kan göra för att bloggen ska bli mer intressant. Jag behöver eran hjälp, för det är ni som ska tycka om det ni läser. Tacksam för om ni kommenterar vad ni tycker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar