25 januari 2012

finnfallet tomorrow

Me and my sisters! 1/1-10

Hej på er. Idag har det varit en händelserik dag. Först skola, körde på med lektionerna som vanligt, sen drog jag till mamma och gosade med lillasyster. Sen drog vi ner till baggium på öppet hus. Erika går nämligen på frisör-linjen där. Allis tog choklad ur varje chokladask som stod framme tror jag, åh herregud vilken göttegris hon är alltså, nästan värre än erika! (och det går typ inte!) Hihi, snäll jag är mot systrarna mina, aja säger bara sanningen! Nu har jag gjort iordning allt för morgondagen. Imorgon är det ju nämligen dags för att dra några spår i backen! Åh, härligt! Jag ska försöka lära 3 nybörjare hur man åker, när jag knappt kan åka själv! haha, jora med det va ett tag sen jag verkligen åkte, åkte. Om ni fattar!? Aja vilket fall som helst, det kan bli tufft! Känner mig i alla fall riktigt laddad för en eftermiddag i finnfallet, kommer bli grymt tror jag, hoppas jag... Kanske slänger in ett kort inlägg imorgon bitti också, vi får se. 

Ha det gött så länge! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar