15 december 2011

Världens bästa lag



Julklapp från laget!

Idag har jag och mina härliga lagkamrater haft avslutning för detta år. Vi har lekt lekar, tagit kort och fikat. Riktigt mysig! Alla fick en julklapp och jag bestämde mig genast för att jag skulle vänta till julafton innan jag öppnade den. Men när det va dags att åka hem orkade jag, Emma och Sanna inte hålla oss längre. Vi slet upp paketen och i låg det en jättefin ask. I asken låg det en dusch tvål som luktade ljuvligt. Den kommer jag använda mycket under vintern, det kan jag lova. Nu är jag ensam hemma och det är riktigt gött. Jag spelar hög musik, går runt i en jättestor t-shirt och dricker té. Livet det! Men snart kommer Erika hem och förstör allt, haha nejdå jag skojar. Nu ska jag gå och hämta mera té. Snälla halsont, försvinn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar