31 december 2011

GOTT NYTT ÅR!



Hej igen. Nu är det bara några timmar kvart tills det är 2012! Det nya året kommer att firas in hemma med familjen och kusinens familj. Vi ska äta tre rätters, titta på raketer och skåla med champagne. Jag hade verkligen sett fram emot att ta kort på raketerna, men eftersom jag fortfarande inte har hittat mitt långa objektiv, så blir det inget av med det. Har haft svårt att sova i flera nätter nu, eftersom jag har ångest för att jag inte vet vart objektivet är. Jag har verkligen letat överallt! Det kan ju inte bara va borta? Jag hoppas verkligen att jag inte har glömt det någonstans! Snälla objektiv, hoppa fram nu så att jag kan fira in det nya året utan ångest! Nu måste jag hjälpa mamma med maten, vi hörs senare eller så hörs vi nästa år! ♥

1 kommentar: