24 december 2011

GOD JUL


"God morgon-julklappar"

Hej alla glada läsare. Kan ni fatta att det är julafton idag? Det kan inte jag. Jag trodde att den här hösten skulle gå jättesegt. Första terminen i 8, alla prov, läxor och sedan kylan och mörkret som smyger sig på mer och mer. Men jag hade fel, hösten har faktiskt gått ganska fort. Och vips så sitter jag här och bloggar om mina julklappar som jag fick imorse. Jag skulle egentligen inte fått några julklappar av mamma idag, för när vi har varit i tex Karlstad och shoppat så har mamma köpt grejer till mig och sagt: "Då kan du ju ta det här som en julklapp." Men min mamma är så himla underbra, så jag fick lite grejer imorse ändå! (Det ni ser på bilderna ovan.) Nu håller jag på att packa till pappa. Jag ska ju som sagt fira jul hos min pappa med släkt i år. Mysigt! Jag kommer blogga någon mer gång idag, så håll utkik! Jag vill och passa på att önska alla en riktigt god jul! Och jag vill att ni ska veta att jag blir jätteglad varje gång jag tittar på statistiken, den höjs mer och mer för varje dag. Tack för att ni tar er tid att läsa min blogg, det betyder mycket! Jag ♥ er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar