19 november 2011

new pics


Längesen jag fotade nu!

Hej på er! Idag följde jag med kusin och kollade på två olika skolor. Hon går nämligen i 9:an och det är snart dags för val. Vi va på södra viken, men det är mer för de som vill köra lastbil osv, men min morbror jobbar där, så vi åkte dit för att hälsa på honom. ( Och kolla in snygga killar förstås, hihi!) Sen åkte vi vidare till brobygrafiska. Där jag, just nu är ganska intresserad av en linje. Media. Det ingår i den estetiska-programmet, och det är antagligen där min kusin också hade tänkt att gå. Jag kommer antagligen att ändra mig 65964736 gånger som sagt, så vi får se vart jag hamnar. Jag har ju ett år på mig, och det känns jätteskönt att det inte är jag som ska välja just nu. När jag kom hem och jag och min familj middag och sen  fotade jag lite. Det va ett tag sedan min bebis och jag va på äventyr, så jag tyckte det va dags!  Nu är det lördags mys som gäller! Känner att förkylningen smyger sig på mer och mer. Fan också, jag vill inte va sjuk. Det finns inget tråkigare och mer deprimerande. Aja, får göra det bästa av det och slänga på en film! Puss! ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar