16 november 2011

glögg


Mysig julstämning!

Ja, dagarna går och höstmörkret smyger på mer och mer- vilket även isen gör. Shit, va halkigt det va att gå till skolan idag. Jag och Ellinor "åkte skridskor med skorna" ner för hela åmbergsbacken! Idag har jag förutom skolan varit på öppet hus på brobyskolan. Det är ett år kvar tills jag ska söka gymnasium, men det är bra att va ute i tid. Jag kommer hinna ändra mig en miljon gånger innan det är dags att söka, men ändå. På lördag blir det även öppet hus på brobygrafiska och södra viken. När jag kom hem från brobyskolan hade pappa och Erika gjor lax och potatis. Åhh vad gött det va! Som efterrätt blev det glögg och peppakakor- för min del bara glögg med russin i. Det va första glöggen jag drack i år, men absolut inte sista! Nu ska jag sova, det blir en tidig kväll ikväll. Imorgon har jag sovmorgon så jag kommer få ganska mycket sömn inatt. Härligt, det är behövligt! Godnatt på er! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar