6 november 2011

Dags att rösta

Jaha, min första tävling vart inte så lyckad. Men jag har fått 5 toppensnygga bidrag som ni läsare ska få rösta emellan! Var inte fega att rösta och sprid vidare till era vänner, så att de också kan rösta. Enjoy! (:

Bidrag 1:                                                     placels.blogg.se 

Bidrag 2:                                                   moajuhlin.blogspot.com

 Bidrag 3:                                          aepplepaj.blogg.se

Bidrag 4:                                   everyone-is-different.blogspot.com

Bidrag 5:                                   snaabela.blogspot.com

Nu är det bara att RÖSTA PÅ!!

24 kommentarer:

  1. 2 tycker jag! :)
    Vilken fin blogg du har, kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker nummer 5 ;)

    SvaraRadera
  3. får jag också rösta fast inte på min egen?
    isf röstar jag på nr 1 :)

    SvaraRadera
  4. Nr 4 tycker jag!!!

    SvaraRadera
  5. haha tog du fulis bilden av mig :)

    ettan var skön.

    SvaraRadera
  6. ettan tycker jag :)

    SvaraRadera
  7. tvåan tycker lilla jag! :)

    SvaraRadera
  8. 1:an såklart.. den va härligast!

    SvaraRadera
  9. verkligen nr 2! Kramiz

    SvaraRadera
  10. vilken fin blogg du har ellen! :) jag är imponerad! jag tänkte rösta och då vill jag lägga min röst på nummer 2, den var verkligen jätte fin och bra tagen! kram kram

    SvaraRadera
  11. alla va jätte fina, tycker att ettan var fin :)

    SvaraRadera
  12. jag tycker om 2 :)

    SvaraRadera
  13. alla va snygga verkligen! men ettan var speicell :D

    SvaraRadera
  14. SHIT VA GRYMMA!
    men ja e intresserad av smink & sånt.. så ja satsar på ettan :)

    SvaraRadera
  15. nomber one! absolut

    SvaraRadera
  16. tvåan tycker jag!:D

    SvaraRadera
  17. åh vad fina bildeR! ettan& tvåan va sjukt fina! men ettan va lite bättre.. så de blir den!
    1 .

    SvaraRadera