15 oktober 2011

kalas



Mums godis, eller?

Vi har haft ett toppen bra kalas med mat, tårta, dricka och massa annat äckligt! Eller? Ja, faktiskt! Jag blir äcklad av att tänka på allt man har ätit. Nu ska jag som sagt ha sötsaker-uppehåll. Inge godis, dricka, bakelser osv. Det ska bli riktigt skönt. Min kropp kommer att älska mig & jag kommer va otroligt mycket piggare & gladare. Åter till kalaset, det va jättetrevligt att träffa hela (nästan iallafall) tjocka släkten och kramas lite. Vi ses inte så ofta eftersom vi bor så utspritt. Det är jättesynd, men när vi väl ses så tar vi vara på tiden vi har tillsammans! Nu sitter jag och softar i mitt nya "datahörn." Det jag gillar mest med hela ommöbleringen är just det här hörnet. Supermysigt. Jag sitter och diggar musik och redigerar bilder, livet det. Jag är helt slut efter denna stressiga dag. Juste, vi va även hos min farbror och firade honom förut! Han fyller 45 idag. Inte konstigt att jag är trött, jag har gjort något hela tiden idag. Skulle sitta fint med ett "ta hand om mej själv bad" nu, tror jag ska göra det faktiskt! Hejs ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar