30 september 2011

lövkrig


Äntligen fredag, det firade jag och syrran men LÖVKRIG!!

 Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör.. Eller vad säger ni, gött med fredag? Det tycker iallafall jag och syrran. Som sagt så välkomnade vi helgen med ett riktigt lövkrig! Vi har krig i flera timmar, vi skrattade och mös tillsammans bland löven. Härligt! Och vad som var ännu härligare va när man hade fått av sig alla löv och satt sig i soffan och titta på idol. Det va sista dagen på kvalveckan. Alla mina favvisar är kvar och jag är mycket nöjd med de som svenska folket har röstat fram! Jag som har haft Molly som favorit från allra första början och jag vart riktigt nervös när det va hon och Mikel som stod mot varandra i slutet. Lyckligtvis så gick favoriten Molly vidare! Men nu va det så här att jag gillade Mikel också, han va en riktig sköning och han hade en bekväm röst, men jag är ändå glad att det blev de det blev som är de 11 finalisterna som vi ska följa i tv-sofforna under hösten. Det ser jag verkligen fram emot! Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon blir det Arvikamârten, mys med kusinvitamin, fira morfar som har fyllt år och sedan dessa långa, härliga bilresorna! För er som läst min blogg flera gånger så kanske ni vet att jag älskar att åka bil. Det är jätteskönt att sitta med headsetet i öronen och försvinna bort i sin egen lilla värld! Åhh, jag längtar tills imorgon!!!! Hoppas ni får sova gott, så hörs vi imorgon! Puss ♥



1 kommentar:

  1. svar på "idol favvisssaar"
    hehe, du har bra smak! ;)

    håller med, finns typ inge bättre än att åka bil med musik i öronen!

    SvaraRadera