9 september 2011

hungrigare än en elefant



Här sitter jag på golvet i Amandas rum. Vi är ganska trötta i benen efter att ha tagit några varv ute på byn. (ganska många faktiskt) Det är mârten här i Torsby under helgen, för er som inte visste det. Det va jättefint väder när vi gick ut, men helt plötsligt blev det jättemörkt och det dröjde inte länge innan det började spöregna. Regnbågen visade sig på himlen och min kamera ropade från väskan. Men jag hann iallafall att köpa en påse mârtensnougat innan vi åkte hem. Mums! Det bara går inte att tröttna på det. Hur konstigt är inte det då!? Man köper ju det varje mârten. Nej, nu är jag jättehungrig och jag känner lukten av lasagne från köket. Hoppas det är färdigt snart, jag tror är hungrigare än en elefant nu faktiskt. Ha en bra helg, vi hörs snart! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar