11 september 2011

Åhh, te in my heart ♥


Nu har jag precis druckit en kopp te och nu åker vi snart tyvärr tillbaka hem till sunne. Det är jättetråkigt att åka härifrån, men eftersom det är söndag betyder det att jag och Erika ska till mamma och att det är skola imorgon. Helgen har varit jättebra.Vi har strosat runt bland byns alla stånd och smakat på alla olika nougater, vi har haft mysiga stunder hemma med familjen och vi har varit ute på kvällarna och kollat in lite folk. Nu är mârten slut, eller ja idag är det sista dagen. Nu är det 4 veckor kvar tills det är mârten i sunne. Jippi. Längtar redan. Nu måste jag packa ihop de sista grejerna och sen ska jag sätta i headsetet i öronen, hoppa in i bilen och förhoppningsvis sova en stund. Jag är så himla trött... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar