24 augusti 2011

Thats life

Hej. Jag är dålig på att blogga just nu, jag vet. Men datorn är fortfarande helt cp. Det pappa gjorde sist funkar inte nu, och jag vet inte vad jag ska göra!? Jag vill ha tillbaka mitt google chrom, utan at det ska kosta flera hundra, som det gör om jag går till expert eller inovia. Jag vill bara att det en vacker dag, helst imorogn, ska funka. Jag väntar helt enkelt på bättre tider....
Jag kanske låter lite emo eller nått, men man kan ju inte vara på topp jämt, eller hur? Mhm,  så är det. Nu ska jag ta en varm och skön dusch, sen ska jag lägga mig i sängen och falla i djup sömn, kanske drömma om någon snygg kille eller så. Haha, hoppas jag inte tar eran tid, ni förväntar er kanske att jag ska skriva något interesant snart, men det kanske tar ett tag innan jag gör det. Jag har ingen lust att blogga när allt bara krånglar. Aja, thats life. Ha en bra kväll, vi hörs! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar