17 augusti 2011

New shoes


LOVE!
Jag bara älskar mina nya skor! Dom är så himla sköna och dom är dessutom super snygga! Jag kommer fanimej bo i dom till hösten. Sulorna är typ 2 cm höga, så jag ska nog klara av den blöta och slaskiga hösten med mina nya shoes! Varför köpa dyra converse, när man kan köpa keepers? Dom är ju väldigt lika. Mina keepers kostade 200 kr och ett par converse kanske kostar runt 700 kr. Den enda skillnaden är att det inte sitter ett märke på keepeers-skorna. "Converse-märket, All star". Hur i helvete kan man ta typ 500 kr mer för ett par skor, bara för att det sitter ett känt märke på dom? Omg. Aja, det är väl så världen funkar. Jag är iallafall jättenöjd med mina skor! Det är huvudsaken. Nu ska jag se på oth. Jag är snart på 6:e säsongen, igen. Hehe. Jag vill också passa på och säga att en kompis till mig har skaffat en ny blogg. Check this out: http://beautifulbride-sara.blogspot.com/ Enjoy! Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar